Ez a weboldal sütiket (COOKIE) használ, a weboldal látogatásával jóváhagyja a sütik használatát. Tudj meg többet
green decor

Általános szerződési feltételek

Az eladó vásárlással egyidejűleg tudomásul veszi, és magára nézve egyúttal elfogadja, - Green Decor s.r.o. Biskupa Királya 1097/2, 94505 Komárno – Slovensko, ičo 47 986 352 • Telefon: +36 20 421 5667 , +421 915 084 698 (továbbiakban, mint Eladó) Általános Szerződési Feltételeit (röviden: ÁSZF).

Adás-vétel
Adás-vételi szerződés akkor jön létre, a vevő és az eladó között, amikor vevő eladó bankszámlájára, vagy a futárnak az áru ellenértékét kifizette. A megrendelt termék ellenértékét mihelyt Eladó megkapja, azonnal indul a szállítás vagy átadásra kerül futárcég részére.
Előrendelés esetén 20% előleg fizetendő, melyről előlegszámlát állítunk ki, és az összeg beérkezését követően tudjuk garantálni a rendelést. A szállítás időpontjáról telefonon vagy emailben küldünk értesítést.

Árak és ÁFA
Az áruink kivétel nélkül ÁFA mentesek, mert az Eladó nem adóalany.
A szállítási költség mindig függ a szállítás pontos helyétől és a megrendelés nagyságától.
A termékeink árai változhatnak a piaci és egyéb viszonyok, körülmények hatására.
EUR/HUF árfolyam kalkuláció a mindenkori NBS ( Národná banka Slovenska - Szlovák Nemzeti Bank ) hivatalos árfolyama szerint történik.

Fizetés banki átutalás
EUR-ban illetve HUF-ban átutalással is rendezheti, előfizetéses formában. Amint a pénz számlánkra beérkezett, kiszállítjuk a megrendelt terméket. Amennyiben 8 munkanapon belül a fizetés nem érkezik meg, úgy a megrendelést tárgytalannak vesszük.
Előleg utalás esetén, a számla lejártáig kérjük teljesíteni. Amennyiben ez nem történik meg határidőig, a rendelést előzetes értesítés nélkül törölni fogjuk.
Kérjük, utaláskor feltétlen adja meg a megrendelés azonosítót ( jobb felső sarok ), hogy beazonosíthassuk!
A banki átutalás folyamata kettő – négy napot vesz igénybe, ennyivel tolódik a kiszállítás.

Fizetés készpénzzel
Magyarországon utánvétellel csak HUF-ban lehetséges.

Szállítás
Szerződésben álló futárcég.
Partnerszállító cég adatai:
Neve: Royal Futár Hungária Kft.
Címe: 1097 Budapest, Gubacsi út 32.
Telefonszáma: +36 1/20/30/70 216 3606
Az áruk kiszállítása munkanapokon, általában 9-től 17 óráig történik.
A szállítás az Ön által megadott címre történik, előfordulhat, hogy Ön nem tartózkodik éppen a megadott címen, kérjük Önt, hogy egy megbízottját jelölje ki, akihez fordulhatunk, hogy fogadja a szállítmányt.
Amint a futárcég munkatársai felveszik a csomagot, a rendelésben megadott e-mail címre kiküldjük a csomagszámot és a futárcég elérhetőségeit, akikkel tud egyeztetni a kiszállítás pontos időpontjáról.

A termék visszaküldése
A termék visszaküldése előtt mindenképpen lépjen velünk kapcsolatba a visszaküldési információkért. Csak előzetes egyeztetés során tudjuk elfogadni a termék visszaküldését, a termék átvételétől számított 72 órán belül.
A terméknek hibátlan állapotban kell visszaérkeznie. Csomagolja be gondosan a terméket! 
A termék visszaküldése után a termék árának összegét ugyanarra a bankkártyára vagy számlára küldjük vissza, ahonnan a terméket kifizették, devizautaláshoz szükséges adatok: név, bankszámlaszám, IBAN és SWIFT kód.
Visszaküldés esetén csak a termék árát van módunkban visszafizetni, az esetlegesen felmerülő (vissza)szállítási költséget nem.
Egyedileg gyártott, weboldalon nem szereplő, illetve akciós (%) termékekre az elállási jog nem érvényesíthető.

Hiba szállításkor
Amennyiben szállításkor valami hiba történt – a vásárló nem a megrendelt, károsodott vagy nem megfelelő mennyiségű terméket kapott – azonnal kapcsolatba kell lépni az ügyfélszolgálatunkkal. A hibákat az észlelés alkalmával jelezni kell.

A szállítás által okozott károk
A szállítás által okozott szemmel látható károkat a csomag kézhezvétele után azonnal jelenteni kell az irodánknak és a Partner cégnek.

Át nem vett csomagok
A megrendelt, de át nem vett termékek esetében, illetve ha az ügyfél több kiszállítási kísérlet ellenére sem érhető el, és a termék visszaérkezik hozzánk, 20,-€-t számolunk fel az adminisztrációs költségekért. A különleges és testreszabott rendelésű termékeknél a teljes árat számítjuk fel.

Elállási jog
45/2014. (II. 26.) Korm. rendelete értelmében a Fogyasztó jogosult a termék átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.
Az Eladó Fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben vagy teljes egészben, mindenféle indoklás nélkül.

Nagy tételű/egyedi megrendelések
Ön hotelt, vendéglátó egységet, kiskereskedelmi láncot vagy egyéb üzleti vállalkozást képvisel, és nagy tételben van szüksége termékekre? Hívjon minket a +36 20 951 5667 -es számon, vagy írjon az üzenetküldő menüponton keresztül és ismertesse igényeit. Személyre szabott szolgáltatást és testreszabott megoldásokat kínálunk.

green decor

Általános szerződési feltételek

Az eladó vásárlással egyidejűleg tudomásul veszi, és magára nézve egyúttal elfogadja, - Green Decor s.r.o. Biskupa Királya 1097/2, 94505 Komárno – Slovensko, ičo 47 986 352 • Telefon: +36 20 421 5667 , +421 915 084 698 (továbbiakban, mint Eladó) Általános Szerződési Feltételeit (röviden: ÁSZF).

Adás-vétel
Adás-vételi szerződés akkor jön létre, a vevő és az eladó között, amikor vevő eladó bankszámlájára, vagy a futárnak az áru ellenértékét kifizette. A megrendelt termék ellenértékét mihelyt Eladó megkapja, azonnal indul a szállítás vagy átadásra kerül futárcég részére.
Előrendelés esetén 20% előleg fizetendő, melyről előlegszámlát állítunk ki, és az összeg beérkezését követően tudjuk garantálni a rendelést. A szállítás időpontjáról telefonon vagy emailben küldünk értesítést.

Árak és ÁFA
Az áruink kivétel nélkül ÁFA mentesek, mert az Eladó nem adóalany.
A szállítási költség mindig függ a szállítás pontos helyétől és a megrendelés nagyságától.
A termékeink árai változhatnak a piaci és egyéb viszonyok, körülmények hatására.
EUR/HUF árfolyam kalkuláció a mindenkori NBS ( Národná banka Slovenska - Szlovák Nemzeti Bank ) hivatalos árfolyama szerint történik.

Fizetés banki átutalás
EUR-ban illetve HUF-ban átutalással is rendezheti, előfizetéses formában. Amint a pénz számlánkra beérkezett, kiszállítjuk a megrendelt terméket. Amennyiben 8 munkanapon belül a fizetés nem érkezik meg, úgy a megrendelést tárgytalannak vesszük.
Előleg utalás esetén, a számla lejártáig kérjük teljesíteni. Amennyiben ez nem történik meg határidőig, a rendelést előzetes értesítés nélkül törölni fogjuk.
Kérjük, utaláskor feltétlen adja meg a megrendelés azonosítót ( jobb felső sarok ), hogy beazonosíthassuk!
A banki átutalás folyamata kettő – négy napot vesz igénybe, ennyivel tolódik a kiszállítás.

Fizetés készpénzzel
Magyarországon utánvétellel csak HUF-ban lehetséges.

Szállítás
Szerződésben álló futárcég.
Partnerszállító cég adatai:
Neve: Royal Futár Hungária Kft.
Címe: 1097 Budapest, Gubacsi út 32.
Telefonszáma: +36 1/20/30/70 216 3606
Az áruk kiszállítása munkanapokon, általában 9-től 17 óráig történik.
A szállítás az Ön által megadott címre történik, előfordulhat, hogy Ön nem tartózkodik éppen a megadott címen, kérjük Önt, hogy egy megbízottját jelölje ki, akihez fordulhatunk, hogy fogadja a szállítmányt.
Amint a futárcég munkatársai felveszik a csomagot, a rendelésben megadott e-mail címre kiküldjük a csomagszámot és a futárcég elérhetőségeit, akikkel tud egyeztetni a kiszállítás pontos időpontjáról.

A termék visszaküldése
A termék visszaküldése előtt mindenképpen lépjen velünk kapcsolatba a visszaküldési információkért. Csak előzetes egyeztetés során tudjuk elfogadni a termék visszaküldését, a termék átvételétől számított 72 órán belül.
A terméknek hibátlan állapotban kell visszaérkeznie. Csomagolja be gondosan a terméket! 
A termék visszaküldése után a termék árának összegét ugyanarra a bankkártyára vagy számlára küldjük vissza, ahonnan a terméket kifizették, devizautaláshoz szükséges adatok: név, bankszámlaszám, IBAN és SWIFT kód.
Visszaküldés esetén csak a termék árát van módunkban visszafizetni, az esetlegesen felmerülő (vissza)szállítási költséget nem.
Egyedileg gyártott, weboldalon nem szereplő, illetve akciós (%) termékekre az elállási jog nem érvényesíthető.

Hiba szállításkor
Amennyiben szállításkor valami hiba történt – a vásárló nem a megrendelt, károsodott vagy nem megfelelő mennyiségű terméket kapott – azonnal kapcsolatba kell lépni az ügyfélszolgálatunkkal. A hibákat az észlelés alkalmával jelezni kell.

A szállítás által okozott károk
A szállítás által okozott szemmel látható károkat a csomag kézhezvétele után azonnal jelenteni kell az irodánknak és a Partner cégnek.

Át nem vett csomagok
A megrendelt, de át nem vett termékek esetében, illetve ha az ügyfél több kiszállítási kísérlet ellenére sem érhető el, és a termék visszaérkezik hozzánk, 20,-€-t számolunk fel az adminisztrációs költségekért. A különleges és testreszabott rendelésű termékeknél a teljes árat számítjuk fel.

Elállási jog
45/2014. (II. 26.) Korm. rendelete értelmében a Fogyasztó jogosult a termék átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.
Az Eladó Fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben vagy teljes egészben, mindenféle indoklás nélkül.

Nagy tételű/egyedi megrendelések
Ön hotelt, vendéglátó egységet, kiskereskedelmi láncot vagy egyéb üzleti vállalkozást képvisel, és nagy tételben van szüksége termékekre? Hívjon minket a +36 20 951 5667 -es számon, vagy írjon az üzenetküldő menüponton keresztül és ismertesse igényeit. Személyre szabott szolgáltatást és testreszabott megoldásokat kínálunk.

©2007 - 2023 Green Decor s.r.o.
Kapcsolat • ÁSZF • Adatkezelési tájékoztató
+36 20 951 5667
 
 
 
©2007 - 2023 Green Decor s.r.o.
Kapcsolat • ÁSZF • Adatkezelési tájékoztató
+36 20 951 5667