Általános szerződési feltételek

Az eladó vásárlással egyidejűleg tudomásul veszi, és magára nézve egyúttal elfogadja, - Green Decor s.r.o. Biskupa Királya 1097/2, 94505 Komárno – Slovensko, ičo 47 986 352 • Telefon: +36 20 421 5667 , +421 915 084 698 (továbbiakban, mint Eladó) Általános Szerződési Feltételeit (röviden: ÁSZF).

Adás-vétel
Adás-vételi szerződés akkor jön létre, a vevő és az eladó között, amikor vevő eladó bankszámlájára, vagy a futárnak az áru ellenértékét kifizette. A megrendelt termék ellenértékét mihelyt Eladó megkapja, azonnal indul a szállítás vagy átadásra kerül futárcég részére.

Árak és ÁFA
Az áruink kivétel nélkül ÁFA mentesek, mert az Eladó nem adóalany.
A szállítási költség mindig függ a szállítás pontos helyétől és a megrendelés nagyságától.
A termékeink árai változhatnak a piaci és egyéb viszonyok, körülmények hatására.
EUR/HUF árfolyam kalkuláció a mindenkori NBS ( Národná banka Slovenska - Szlovák Nemzeti Bank ) hivatalos árfolyama szerint történik.

Fizetés banki átutalás
EUR-ban illetve HUF-ban átutalással is rendezheti, előfizetéses formában. Amint a pénz számlánkra beérkezett, kiszállítjuk a megrendelt terméket. Amennyiben 8 munkanapon belül a fizetés nem érkezik meg, úgy a megrendelést tárgytalannak vesszük.
Előleg utalás esetén, a számla lejártáig kérjük teljesíteni. Amennyiben ez nem történik meg határidőig, a rendelést előzetes értesítés nélkül törölni fogjuk.
Kérjük, utaláskor feltétlen adja meg a megrendelés azonosítót ( jobb felső sarok ), hogy beazonosíthassuk!
A banki átutalás folyamata kettő – négy napot vesz igénybe, ennyivel tolódik a kiszállítás.

Fizetés készpénzzel
Magyarországon utánvétellel csak HUF-ban lehetséges.

Szállítás
Szerződésben álló futárcég.
Partnerszállító cég adatai:
Neve: Royal Futár Hungária Kft.
Címe: 1097 Budapest, Gubacsi út 32.
Telefonszáma: +36 1/20/30/70 216 3606
Az áruk kiszállítása munkanapokon, általában 9-től 17 óráig történik.
A szállítás az Ön által megadott címre történik, előfordulhat, hogy Ön nem tartózkodik éppen a megadott címen, kérjük Önt, hogy egy megbízottját jelölje ki, akihez fordulhatunk, hogy fogadja a szállítmányt.

A termék visszaküldése
A termék visszaküldése előtt mindenképpen lépjen velünk kapcsolatba a visszaküldési információkért. Csak előzetes egyeztetés során tudjuk elfogadni a termék visszaküldését, a termék átvételétől számított 72 órán belül.
A terméknek hibátlan állapotban kell visszaérkeznie. Csomagolja be gondosan a terméket!
A termék visszaküldése után a termék árának összegét ugyanarra a bankkártyára vagy számlára küldjük vissza, ahonnan a terméket kifizették, devizautaláshoz szükséges adatok: név, bankszámlaszám, IBAN és SWIFT kód.
Visszaküldés esetén csak a termék árát van módunkban visszafizetni, az esetlegesen felmerülő (vissza)szállítási költséget nem.

Hiba szállításkor
Amennyiben szállításkor valami hiba történt – a vásárló nem a megrendelt, károsodott vagy nem megfelelő mennyiségű terméket kapott – azonnal kapcsolatba kell lépni az ügyfélszolgálatunkkal. A hibákat az észlelés alkalmával jelezni kell.

A szállítás által okozott károk
A szállítás által okozott szemmel látható károkat a csomag kézhezvétele után azonnal jelenteni kell az irodánknak és a Partner cégnek.

Át nem vett csomagok
A megrendelt, de át nem vett termékek esetében, illetve ha az ügyfél több kiszállítási kísérlet ellenére sem érhető el, és a termék visszaérkezik hozzánk, 20,-€-t számolunk fel az adminisztrációs költségekért. A különleges és testreszabott rendelésű termékeknél a teljes árat számítjuk fel.

Nagy tételű/egyedi megrendelések
Ön hotelt, kiskereskedelmi láncot vagy egyéb üzleti vállalkozást képvisel, és nagy tételben van szüksége termékekre? Hívjon minket a +36 20 421 5667 -es számon, vagy írjon az üzenetküldő menüponton keresztül és ismertesse igényeit. Személyre szabott szolgáltatást és testreszabott megoldásokat kínálunk.